CILJEVI PROGRAMA I ISHODI UČENJA, ODNOSNO OPĆE I SPECIFIČNE KOMPETENCIJE, TE VJEŠTINE I ZNANJA KOJE ĆE POLAZNIK STEĆI ZAVRŠETKOM PROGRAMA
- Primijeniti poslovne politike menadžmenta hotelskog domaćinstva
- Planirati i organizirati radne procese i obveze sudionika nižeg i srednjeg menadžmenta u odjelu hotelskog domaćinstva
- Primijeniti načela suvremene organizacije rada u odjelu hotelskog domaćinstva, te prepoznati njezinu važnost
- Primijeniti postupke suvremenih tehnologija čišćenja u hotelskom domaćinstvu
- Planirati financijsko poslovanje hotelskog domaćinstva
- Prepoznati suvremene trendove i standarde u hotelijerstvu, te oblikovati kvalitetnu uslugu u cilju potpunog zadovoljstva gosta
- Komunicirati na primjeren način s gostima, zaposlenicima, nadređenima i poslovnim partnerima
- Odabrati odgovarajuće tehnike upravljanja odnosa s gostima
- Primijeniti etička načela u poslovanju hotelskog domaćinstva
- Voditi kadrovsku politiku hotelskog domaćinstva
- Provoditi postupke rada na siguran i higijenski ispravan način
- Procijeniti zdravstvene rizike u hotelskom domaćinstvu
- Primijeniti automatizaciju poslovnih procesa u hotelskom domaćinstvu
- Koristiti terminologiju hotelskog domaćinstva na engleskom jeziku
TRAJANJE PROGRAMA
- Program se izvodi 1 semestar.