CILJEVI PROGRAMA I ISHODI UČENJA, ODNOSNO OPĆE I SPECIFIČNE KOMPETENCIJE, TE VJEŠTINE I ZNANJA KOJE ĆE POLAZNIK STEĆI ZAVRŠETKOM PROGRAMA

  • Primijeniti poslovne politike menadžmenta hotelskog domaćinstva
  • Planirati i organizirati radne procese i obveze sudionika nižeg i srednjeg menadžmenta u odjelu hotelskog domaćinstva
  • Primijeniti načela suvremene organizacije rada u odjelu hotelskog domaćinstva, te prepoznati njezinu važnost
  • Primijeniti postupke suvremenih tehnologija čišćenja u hotelskom domaćinstvu
  • Planirati financijsko poslovanje hotelskog domaćinstva
  • Prepoznati suvremene trendove i standarde u hotelijerstvu, te oblikovati kvalitetnu uslugu u cilju potpunog zadovoljstva gosta
  • Komunicirati na primjeren način s gostima, zaposlenicima, nadređenima i poslovnim partnerima
  • Odabrati odgovarajuće tehnike upravljanja odnosa s gostima
  • Primijeniti etička načela u poslovanju hotelskog domaćinstva
  • Voditi kadrovsku politiku hotelskog domaćinstva
  • Provoditi postupke rada na siguran i higijenski ispravan način
  • Procijeniti zdravstvene rizike u hotelskom domaćinstvu
  • Primijeniti automatizaciju poslovnih procesa u hotelskom domaćinstvu
  • Koristiti terminologiju hotelskog domaćinstva na engleskom jeziku

 

TRAJANJE PROGRAMA

  • Program se izvodi 1 semestar.