Izdavač Bentham Science produžio je hrvatskoj akademskoj i znanstvenoj zajednici probni pristup na svoje e-knjige i e-časopise do 31.12.2022. godine.

Zbirka e-knjiga sadrži više od 950 multidisciplinarnih naslova uključujući priručnike, monografije i udžbenike, a u okviru zbirke e-časopisa dostupno je više od 120 naslova na području prirodnih i tehničkih znanosti te područja biomedicine indeksiranih u Science Citation Index, Journal Citation Reports/Science Edition, MEDLINE/Index Medicus, PubMed, Scopus, Chemical Abstracts, EMBASE itd.

Napominjemo da su e-knjige dostupne samo za online čitanje.

Detalje o ustanovama s pravom pristupa i dostupnom sadržaju možete pronaći ovdje.

Udaljeni pristup na platformu Bentham Science izvan IP mreže ustanova s pravom pristupa moguće je ostvariti odabirom proxy servera (na glavnom izborniku Portala e-izvori).

U slučaju poteškoća s pristupom obratite nam se na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na 01 6164 172, a moguće je i direktno se obratiti izdavaču na kontakt: July Kim Young Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Dragi korisnici,

ovaj mjesec Vam preporučamo nekoliko novih naslova u fondu Knjižnice koji bi Vas mogli interesirati.

Putovanja - od drevnih civilizacija do putovanja u svemir

Jedan od najradosnijih trenutaka u životu odlazak je na daleko putovanje u nepoznate zemlje. Ova vam knjiga neće otkriti mjesta koja biste trebali posjetiti za života, ali će vam rasvijetliti kako su putovanja nekoć izgledala. Kronološki prateći velika putovanja – od drevnih civilizacija, koje su se kretale uglavnom radi trgovine, preko seobe naroda, prvih hodočašća, velikih geografskih otkrića, prvih organiziranih turističkih ruta, pa sve do suvremenih putovanja svim prijevoznim sredstvima – Putovanja će pobuditi nostalgiju, ali ujedno i zagolicati maštu svih onih čitatelja kojima je samo putovanje ponekad veći užitak od konačnog odredišta.

 

Iščezla Hrvatska - Jednom (ne)davno u Lijepoj našoj

Iščezla Hrvatska - Tomislav Matić

Sjećate li se popularnog Žućka – žutog tramvaja koji je vozio dubrovačkim ulicama? Jeste li zalazili u „Kulušić“ u vrijeme kad su ga posjećivali najpopularniji jugoslavenski bendovi? Jeste li ikad dobili dar za Dan dječje radosti? Jeste li čekali u redu za trajekt „Bodulka“? Kad ste zadnji put na izlet u Samobor putovali vlakom? Koju vam je ocjenu zaključila učiteljica „Domaćinstva“? Koju ste emisiju najviše voljeli gledati na programu Z3? Sjećate li se dramatičnoga prijelaza preko pontonskoga mosta na Novskom ždrilu? Imate li ploče s Opatijskog festivala? Jeste li ikad boravili u Kardeljevu? Ili možda u Aleksandrovu? Jeste li se sudarali automobilima u lunaparku u Draškovićevoj ulici u Zagrebu? Je li doista ljetovanje u hotelskom kompleksu „Haludovo“ bilo nešto neviđeno u Hrvatskoj? Kakva je bila vožnja riječkim i splitskim trolejbusima?

 

Prirodna baština i turizam

Izlaganja i rasprave s okruglog stola održanog 28. listopada 2016. u palaži Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Zagrebu. Cilj okruglog stola je raspraviti aktualnu problematiku međuodnosa prirodne baštine i turizma i ukazati na dobre i loše primjere korištenja prirodne baštine u razvoju turizma. Na temelju stručne rasprave donijet će se preporuke kojima se želi uskladiti zaštita prirodne baštine i razvoj turizma.

 

Temeljem odluka Savjetodavnog povjerenstva na održanim sjednicama s Pregovaračkim timom (18.1.2022., 3.3.2022. i 30.3.2022.) utvrđena je lista e-izvora koji će biti dostupni u nacionalnoj licenci u 2022. godini:

1. APA PsycInfo

2. CAB Abstracts

3. EconLit

4. Evidence-Based Medicine Reviews (EBMR)

5. HeinOnline: Academic Core i Kluwer Law International Journal Library

6. IEEE/IET Electronic Library (IEL) + MIT eBooks

7. IOPscience extra

8. JSTOR: Arts & Sciences I – XV

9. MathSciNet

10. Oxford Journals: Humanities and Social Sciences Collection

11. Science Journals

12. SciFinder-n

13. Scopus

14. Springer Nature Complete Collection

15. Web of Science Core Collection, Web of Science Citation Connection, Journal & Highly Cited Data

16. Wiley Standard Journals Collection: Social Sciences & Humanities; Science, Technology & Medicine

17. Summon discovery servis

Nažalost, zbirka časopisa Taylor & Francis neće biti pretplaćena u narednoj godini zbog nedostatka financijskih sredstava, no hrvatskoj znanstvenoj i akademskoj zajednici omogućen je pristup na dostupan sadržaj u okviru trenutačno važeće licence.

U slučaju promjena bit ćete pravodobno obaviješteni, a za sva dodatna pitanja obratite nam se na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na 01 6164 172.

Dragi korisnici,

ovaj mjesec Vam preporučamo nekoliko noviteta u fondu Knjižnice koji bi Vas mogli zanimati.

TREĆA VRATA - Luda potraga za odgovorom na pitanje kako su najuspješniji ljudi na svijetu započeli karijere-0

Banayan Alex,Treća vrata - Luda potraga za odgovorom na pitanje kako su najuspješniji ljudi na svijetu započeli karijere. Putovanje veće od života 18godišnjeg brucoša koji je iz svoje sobe u studentskom domu krenuo u misiju svog života intervjuiranje najuspješnijih ljudi današnjice, Billa Gatesa, Lady Gage i desetaka drugih, kako bi otkrio na koji su se način probili i pokrenuli svoje karijere. “Treća vrata” odvodi čitatelje u avanturu bez premca – od hakiranja sastanka dioničara Warrena Buffetta do jurnjave Larryja Kinga kroz trgovinu pa sve do slavlja u noćnom klubu s Lady Gagom – dok Alex Banayan putuje od ikone do ikone, dešifrirajući njihov uspjeh. Nakon izvanrednih intervjua jedan na jedan s Billom Gatesom, Mayom Angelou, Steveom Wozniakom, Jane Goodall, Larryjem Kingom, Jessicom Albom, Pitbullom, Timom Ferrissom, Quincyjem Jonesom i mnogima drugima, Alex je otkrio jedan ključ koji im je zajednički: oni svi su zauzeli “Treća vrata”.

 

            ETIKA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST MARKETINGA - Naruči svoju knjigu

Lučić Andrea, Etika i društvena odgovornost marketinga - Svrha ove knjige je predstaviti čitatelju ključne odrednice etički vođenog marketinga okrenutog održivom razvoju i društvenoj odgovornosti. Knjiga je rezultat dugogodišnjeg praktičnog i znanstvenog istraživanja s ciljem jasnog i zanimljivoga predstavljanja takva sadržaja radi njegove veće primjene u praksi. Osim toga, knjiga je i odgovor brojnim, potpuno neutemeljenim, stavovima kako je etika marketinga svojevrsni oksimoron. Posljednjih je godina pristup marketingu kroz prizmu etike i društvene odgovornosti postao sve važniji. Zbog sve brže i veće komunikacije uključenih, poduzeća u svojim marketinškim naporima imaju sve manji prostor za skrivanje stvarnih namjera i prikazivanja sebe u »boljem« svjetlu. Istovremeno, pritisci klimatskih promjena i težnja prema održivom razvoju sve su glasniji i konkretniji; ponajprije proizašli iz želje čovječanstva da se život na planetu zemlji nastavi. U tim sve zahtjevnijim okolnostima, primjena etike i društvene odgovornosti marketinga izražena je u svim elementima marketinškog djelovanja, od kritičkog promišljanja sadašnje prakse, strateškog planiranja i razvoja inovacija, do primjene u taktičkim procesima oblikovanja elemenata marketinškog miksa.

 

            PRAVO ELEKTRONIČKOG PLAĆANJA - Naruči svoju knjigu

Perkušić Marko, Pravo elektroničkog plaćanja - U prvom dijelu knjige (općenito o elektroničkom plaćanju), utvrđuje se što je to elektroničko plaćanje, kako se sve može podijeliti, koji su osnovni pravni subjekti koji se pritom javljaju, koji se zakonski propisi mogu i moraju primijeniti na elektroničko plaćanje te se otvara i pitanje zakonskog sredstva plaćanja u Republici Hrvatskoj. Drugi dio (platni instrumenti) upoznaje nas s platnim instrumentima kojima se može koristiti pri elektroničkom plaćanju i s načinom na koji su oni (ne)uređeni u Republici Hrvatskoj. U preostalim dijelovima zasebno se analiziraju elektroničko bankarstvo, elektronički novac i virtualne valute kao tri najvažnija područja elektroničkog plaćanja. Pritom se posebno analiziraju zakonske odredbe koje ih uređuju, pravni odnosi koji pritom mogu nastati, pravni subjekti koji se mogu pojaviti u tim pravnim odnosima, mogućnost primjene tih oblika plaćanja kao zakonskog sredstva plaćanja te brojne druge pravne dvojbe i obilježja svakog od navedenih oblika elektroničkog plaćanja.

Dragi korisnici,

ovaj mjesec Vam preporučamo nekoliko noviteta u fondu Knjižnice koji bi Vas mogli interesirati.

OSNOVE MARKETINGA - Naruči svoju knjigu

Osnove marketinga - Tihomir Vranešević ... [et al.]

Sveučilišni udžbenik koji izučava marketing na način da bi studenti kao budući aktvni sudionici i kreatori poslovnog okruženja na ispravan način sagledali osnove marketinga te ih primijenili kao sveobuhvatnu marketinšku filozofiju u svome budućem poslovanju.

 

book cover

Ovo je marketing : ne možete biti viđeni dok i sami ne naučite vidjeti - Seth Godin

Seth Godin već 25 godina inspirira horde poduzetnika, lidera i fanova svih područja života da uzmu svoju sudbinu u svoje ruke i učine nešto sa svojim životom. A sada prvi put otkriva tajne vlastitog uspjeha i uvodi nas u tajne svog marketinškog genija.

 

275209971_640277570602334_1174063856568893117_n.jpg

Drveće i grmlje Nacionalnog parka "Plitvička jezera" - Dario Kremer, Krešimir Čulinović

Monografija o vegetaciji našeg najpoznatijeg Nacionalnog parka "Plitvička jezera", upoznajte ljepote NP Plitvice putem ove iznimne knjige.