Dragi korisnici,

kako bi vam olakšali pisanje diplomskih, završnih i seminarskih radova dok traje ova epidemiološka situacija, omogućili smo pristup bazi SAGE Journals sa računala od kuće. Dostupni časopisi na koje je knjižnica FMTU pretplaćena su: Cornell Hospitality QuarterlyJournal of Travel ResearchTourism EconomicsJournal of Hospitality & Tourism Research.

Pristup ćete ostvariti u nekoliko jednostavnih koraka:

1. Registracija na SAGE Journals: https://journals.sagepub.com/action/registration

2. Nakon registracije slijedeći korak je Token URL: https://journals.sagepub.com/token/MHMWBISSZKFUMB2F7VF4/Rijeka

Za login se koristi mail adresa koja je korištena pri registraciju i lozinka koju ste odabrali. 

Ukoliko budete imali kakvih pitanja ili problema slobodno se javite na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Dragi studenti,

Institute of Hospitality Vam nudi besplatno članstvo.

Institute of Hospitality namijenjen je ponajviše studentima, menadžerima te edukatorima. Nude neograničen pristup informacijama, e-knjigama, audio-knjigama, e-časopisima te izvještajima iz područja ugostiteljstva i turizma. 

Više o Institute of Hospitality i pogodnostima koje Vam registracija može donijeti saznajte u video edukaciji.  

Napomena: svi koji se želite registrirati morate doći u knjižnicu i ispuniti obrazac, potom ćete potvrdu o registraciji dobiti na e-mail. Nakon registracije Institutu ćete moći pristupiti i od kuće. 

Izašao je 2. broj volumena 25. časopisa Tourism and hospitality managment. Broj je dostupan on-line, te u knjižnici fakulteta.

U ovome broju možete pročitati slijedeće:

Članci

  • Elisabetta Ventisette: Means of transport of foreign tourists in Italy and the tourism balance of payments
  • Michael Anastasiou: Mapping international students’ expectations from the CY hospitality and tourism higher education: an early dropout indicator
  • Li-Feng Lin: Factors influencing Taiwanese demand to travel abroad
  • Christina K. Dimitriou, Emad AbouElgheit: Understanding generation Z’s travel social decision-making
  • Shuchita Bakshi, Nikita Dogra, Anil Gupta: What motivates posting online travel reviews? Integrating gratifications with technological acceptance factors
  • Mohammad Shabib Khasawneh, Ashraf Mohammad Alfandi: Determining behaviour intentions from the overall destination image and risk perception
  • Kanittha Pattanasing, Somnuk Aujirapongpan, Suwit Srimai: Dynamic capabilities and high performance organization of hotel business: empirical investigation into world class tourism destination
  • Nga Thi Vo, Miloslava Chovancová: Customer satisfaction & engagement behaviors towards the room rate strategy of luxury hotels
  • Jelena Đurkin Badurina: TEACHING CASE STUDY: Mon Perin ltd.:example of community-owned tourism

Sažeci doktorskih disertacija

  • Marina Barkiđija Sotošek
    • Generational cohorts affiliation as a basic behavioural determinant of congress tourism participants
  • Iva Valčić
    • Service quality measurement in national parks in the Republic of Croatia: application of modified ECOSERV model
  • Aleksandar Racz
    • Climate changes as determinants in shaping tourism supply – attitudes of management
  • Ognjen Blažević
    • The contribution of health tourism to economic sustainability of tourist destination

Rezencija knjige

  • Alejandro Morales-Basaldú
    • Attracting visitors to ancient neighbourhoods. Creation and management of the tourist-historic city of Plymouth, UK. Daniel Barrera-Fernández, (2016)

Prekinut je pristup i sljedećim bazama na EBSCOhost platformi:

  • · Academic Search Complete
  • · Business Source Complete
  • · CINAHL with Full Text
  • · EconLit
  • · Inspec
  • · MasterFILE Premier
  • · Regional Business News
  • · SocINDEX with Full Text.

Ponovna uspostava pristupa očekuje se u ožujku, po završetku postupka javne nabave

Udžbenik je izdan u papirnatom i elektroničkom obliku.

Možete ga nabaviti u našoj skriptarnici ili posuditi u Knjižnici Fakulteta i pročitati na web  stranici:

https://www.fthm.uniri.hr/e-izdanja/upravljanje-odnosima-s-gostima-u-turizmu-i-ugostiteljstvu