Ispis

Često postavljana pitanja

1. Koje je radno vrijeme Ureda za studente sa studentima?

Radno vrijeme Ureda za studente za studente je svaki dan od 12,00 do 15,00 a srijedom od 12,00 do 17,00.

2. Koji je telefonski broj i e-mail Ureda za studente?
051 294 200; 201; 202; 203; 204; 206; 207
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

3. Koje dokumente je potrebno dostaviti radi dobivanja potvrde o izjednačavanju stručnih naziva sa akademskim nazivima?

Informacije o izdavanju potvrde o izjednačavnju stručnih naziva sa akademskim nazivima mogu se dobiti na web portalu Fakulteta -> Dokumenti - IZDAVANJE POTVRDE O IZJEDNAČAVANJU STRUČNIH NAZIVA SA AKADEMSKIH NAZIVIMA.


4. Koji je postupak izdavanja nove studentske SmartX kartice koja je izgubljena (ukradena, oštećena)?

Zahtjev za izdavanje studentske iskaznice student podnosi Uredu za studente. Pri podnošenju zahtjeva za izdavanje nove studentske iskaznice potrebno je uplatiti naknadu za izdavanje nove SmartX kartice u iznosu od 75,00 kn.
Podnošenjem zahtjeva student dobiva privremenu iskaznicu  kojom ostvaruje prava na prehranu u razdoblju dok ne dobije novu iskaznicu. Po preuzimanju novonapravljene iskaznice, privremena iskaznica se vraća u Ured za studente.

5. Da li je potrebno za svaku upisanu višu godinu studija priložiti traženu dokumentaciju kojom se dodjeljuje određena razinu prava?

Za ostvarivanje  razine prava potrebno je za svaku upisanu godinu studija priložiti matičnom Fakultetu traženu dokumentaciju ( Potvrda o stalnom mjestu prebivališta iz MUP-a ili fotokopija osobne iskaznice, Potvrda o SC-a o smještaju u domu, Potvrda Ministarstva rada i socijalne skrbi, Rješenje Hrvatskog olimpijskog odbora).
Opširne informacije  o sustavu  X-ICa  - http://www.cap.srce.hr/

6. Kako se postupa s X-icom nakon što student diplomira?

Stjecanjem diplome, odnosno polaganjem završnog ili diplomskog rada, Ured za studente to evidentira u bazu podataka a radi prestanka studentskih prava. Fakultet mora poništiti (npr. probušiti ili škarama oštetiti rub) iskaznicu studenima koji su izgubili studentska prava diplomiranjem (ili na neki drugi način).

7. Kada može redoviti student zatražiti mirovanje studentskih obaveza?

Pravo na mirovanje obveza postoji:
- za vrijeme trudnoće,
- do godine dana starosti djeteta
- za vrijeme dulje bolesti (bolničko liječenje),
- te u drugim opravdanim slučajevima tako dugo dok ove okolnosti postoje.
Vrijeme dok obveze miruju ne uračunava se u vrijeme studija.
Rješenje kojim je odobreno mirovanje proizvodi učinke od početka akademske godine za koju je zahtjev podnesen, a zahtjev se mora podnijeti u roku od 7 dana a najkasnije u roku od 30 dana od dana saznanja za okolnosti temeljem kojih se traži mirovanje odnosno u najkraćem mogućem roku.
Iznimno, mirovanje studijske godine može se po podnesenoj zamolbi i temeljem priložene dokumentacije, odobriti i u tijeku akademske godine.
 

8. Može li student promijeniti status i kada?

Redoviti student može samo jednom tijekom studija promijeniti status i prijeći iz statusa redovitog studenta u status izvanrednog studenta.

Izvanredni student može zatražiti promjenu statusa i upis u narednu godinu studija u statusu redovitog studenta pod uvjetom da je stekao uvjete za upis u narednu godinu studija i ostvario 60 ECTS bodova te ostvario prosječni postotak usvojenog znanja, vještina i kompetencija minimalno 80% i prosjek ocjena 4,5 i više te da za to postoje prostorne mogućnosti i nastavni kapaciteti Fakulteta.
Zahtjev za promjenu statusa podnosi se povjerenstvu za nastavu u pisanom obliku putem ureda za studente u rokovima utvrđenim za upis.
 

9. Gdje i na koji način studenti mogu dobiti studentske potvrde?

Studentske potvrde studenti mogu preuzeti na studomatu u Opatiji i SC Zaboku.